Kızlar merhaba kızım çok önceden uykuya geçerken mama içerek geçiyordu kendiliğinden bıraktı veriyordum istemiyordu yenilerde şimdi mama mama diye ağlıyor uykusu gelince verince de içmiyor vazgeçirmeye çalışıyorum duymazlıktan geliyorum icmicegini biliyorum çok ağlayınca veriyorum neden böyle yapar 2 yaşına giricek