yagizinannesiiiiiiiiii sürekli kusuyorsa, içtiği süt ağzına geliyorsa, hep emerken veya sonrasında boğuluyor gibi oluyorsa, hıçkırık çoksa reflüymüş canım doktor öyle söyledi bize, besledikten sonra 10 dk dik tutu gazını çıkar kafa kısmı yukarda kalacak şekilde yatır