Gcle1234 4 aylık olması gerçekten çok iyi. Büyüdükçe daha çok zorlasiyor. İyiki daha çok geciktirmemisim diyorum. Oncesinde emla krem aldiricak size. Onu muhakkak alın. Pipi ve çevresine sürülecek videosunu da gondericekler nasıl sürülmesi gerektiğini. En cok rahatsız edici kızım lokal anestezi kısmı. Bu krem sayesinde az hissedecektir. Sonrasını hissetmez zaten kolay geçer. Sonrasında krem antibiyotik vericek. Kantaron yağı alın o da cok önemli kabuklanma döneminde özelikle gerekiyor. Hiç merak etmeyin benim oğlum 10 aylik sunnet oldu. Aktif emekledigi bir ay. O gunu full mama ve suruplarla geçirdik. İlk cisini yaparken agladi cok. Sonrasında biraz daha rahattı. Gece de şurup etkisiyle uyudu. Sabah emekliyordu öyle diyeyim ☺️ İsinin bir ehli bir doktor içiniz rahat olsun şimdiden geçmiş olsun