Duyguselvij Kızlar oğlum meme+mama şeklinde besleniyor 4 ay 27 günlük 5.aynı bitiriyor 6’ya mı giriyor yoksa tam 5 mı 28 kasımda doğdu uygulamada 4 ay 27 günlük diyor 😅
Banu43 Duyguselvij bzmde 5 ay doldu bes bucuk ayda tadimliklara basla dedi dr ben 5 aydan snra basladim ilk havucla bugünde patates verecegim altinci aydada corbalar doyurucu tarifler deneyecegim
Gmznr2909 Duyguselvij bende aşağı yukarı o dönem başladım tadimliklara meyve olarak zaten çok yemez daha ama arada muz elme Armut 1 kasik taddir
Balkizimmmmm Yok artikk daha bağırsakları bile gelişmemiş tam daha kaldıramaz ne bu aceleniz anlamış değilim
Duyguselvij Balkizimmmmm ilk çocuğum bilmediğim için sordum 28 kasımda doğdu kimi diyor 6. Ayına girdi kimi diyor 5.ayında uygulamada da 4 ay 27 günlük yazıyor kafam karıştı benimde
Zlm Duyguselvij 6 ya girmesi ile 5 aylık olması aynı şey 6. Ayını yasiyo ama 5 ay bitirdiği bitirdiği ay söylenecek icin 5 aylık oluyo ama dünyadaki 6. Ayında
Zlm Duyguselvij ek gıdaya 6. Ay bitince başlanır normalde yani dunyadaki um ayını yaşarken yani tanı en erken 4 aylıktan başlanacak için başlayabilirsiniz ama 6 aylık masini beklecekseniz bir ay daha bekleceksiniz
Eysar Duyguselvij bizde sadece mama yediğimiz için 4.5 aylıkken yavaştan tadimlarla başladık şuan 5.5 ayligiz çorbalara geçtik allaha şükür sıkıntı da olmadı Dr tavsiye sinile tabiki