Gokcedurusmomm valla canım oğlumu öğlen uyutmasam akşam sonu 8 gibi falan uyuya kalacak en azından öyle olunca daha iyi oluyor ben bide hamileyim insallah 3 yasa kadar devam eder bu öğlen uykusu
Buse62 ay sen benden de şanslısın canım ben doğum için Adana’ya annemin yanına geldim 40ım çıkınca evime gidecem bakalım nasıl olacak bende 35+2 haftalık hamileyim Allah’tan annemin yanındayım yoksa ne yapardım bilmiyorum valla 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ inan oğlumda bu kadar ağrı sızı bilmezdim hani derler ya tek çocuk hiç çocuk diye ha tam da öyle gerçekten