Esmis Kizlaar doğum yapalı 4 ay oldu ama bu iki haftadır hayatımda gormedigim kadar saçım dökülüyor kel kalicam diye korkuyorum 😊normal mi acaba . Bir çözümü var mıdır saç dökülmesini azalttı dediğiniz şeyler var mi ?
Gllddliii Esmis bizde 4 aylığız her taradığımda oluk oluk geliyo böyle devam ederse kalmıcak hiç bende tahlil yaptırmayı düşünüyorum
2minnosannesi0 İki çocuğum var ikisidende de yaşadım geciyo su an kızım 8 aylik dökülme coktan durdu yerine saçlar cikiyo 🙏