Dilaraa Sevo97 cami hocasına adını söyleyecek çocuk korkuyor korkuluk kaldırır mısınız desin okur hoca eşiniz eve gelmeden geçer
salihayilmaz [bilinmeyen] kakasını 5 günde bir yapabilir, bu çok normal canım, endişe etmene gerek yok
nagehanyorulmaz sıçraam normal bizde de olurdu geçti sonra. kakanın mamayla ilgisi yok sadece anne sütü veren bir arakdaşım var 10 günde 1 yapıyor doktor normal dedi. mamada da normal aslında 3-4 gün yapmasa da olur
kiliclar [bilinmeyen] gaz kabızlık sıkıntı veriyorsa canım ağrısı sıçrama şeklinde yansıyordur sana bu durumlara iyi gelen conformil mama var benim kuzenimde kızında kullandı ve rahatladı bebeği bence sende dene