seymaensar16 Merhabalar 🤚 oğlum eylülde 3 yaşına girecek. Devlet anaokullarında anaokulu yaşı kaç biliyor musunuz? İnternet sitelerine bakıyorum kimi 45 aylık kimi 36 aylık yazıyor, bilgisi olan varsa bilgilendirebilir misiniz?
Lynn seymaensar16 Okuldan okula fark ediyor mu bilmem ama 36 aylık olanlar gidebiliyor diye biliyorum. Ya da bezden kurtulduysa gider. Bezli bebekleri özel kreşler haricinde almıyorlar sanırım.
seymaensar16 Lynn bezi henüz bırakmadı bu yaz bıraktırmayı düşünüyorum. Eylüle kadar 3 yaşına kadar kreşe vermek istiyorum 3 yaştan sonra anaokulu düşünüyorum alıyorlarsa tabi
minderbob seymaensar16 anaokulu için ilk şart çocuğun tuvalet eğitimi kazanmış olmasıdır. Normalde Eylül itibariyle 36 ay tam dolunca alınıyor ama pandemi nedeniyle bi çok okul 3 yaş kabul etmedi. Küçüklerin temizlik kurallarına uyması maske takması zor olduğu için 4 yaştan itibaren aldılar ama artık tedbirler kalktı 36 aylıkken verebilirsiniz
seymaensar16 minderbob inşallah 36 ay alan bir anaokulu bulabilirim çünkü kreş fiyatları epey yüksek meblağlarda
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi seymaensar16 36-48 ay devlet anaokullarında. Sınıf 3 yaş açıldıysa alırlar. Görüşün ama bezli bebek almıyorlar
Zhnce seymaensar16 3 yaş alıyor oglumun gittiği anaokulu Ama heryerde yok mesela bana yakın bi anaokulu yok o sebeple servisle gidiyor