Yarenemir34 Bezin ambalajı ve içeriği değişmiş bebeğim çok kaşınıyor ve pişik oldu. Birdaha asla almam bu bezi. Bana hangi marka önerirsiniz? Fiyatı aynı sleepy gibi olan ve içeriği daha temiz olan bi bez önerir misiniz
Sehaninannesi_ Yarenemir34 ben sleppyden usandım artık gidip baby turco aldım ve aşırı aşırı memnunum hiç pişik vs olmadı ve sızdırmıyor ayrıca sleppy gibi yan lastikleri iz çıkarmıyor bebeğimde fiyat performans olarakta çok çok uygun bence
Lynn Yarenemir34 prima günlük rahatlık kallanın, hem premium care’lerden uygun hemde mis gibi prima. Ben memnunum. Sıfır pişik, sıfır sızdırma.
Cly01 Yarenemir34 bende sleppy kullanıyordum fakat kaçırmaya başlamıştı baby turcoya geçtim memnunum şuan
Yarenemir34 Merehann değiştircem valla bıktım usandım lanet ettim beze bebeğimi görseniz heryeri pişik ve karnını kaşıyor sürekli bezin değdiği yeri mahvoldu bebeğim
Yarenemir34 Sehaninannesi_ ne kadar paketi acaba içinde kaç tane var ve ne kadar? Bende nefret ettim bu bezden asla almam birdaha mahvettiler bezi değiştirerek ve müşteri kaybettiler kimse memnun değil cevremdekılerde
Sehaninannesi_ Yarenemir34 ben 120lisini 191 liraya almıştım yanında da 3 paket ıslak mendil. Hepsiburada üzerinden.
Irmakprensesinannesi Lynn ben e prima premium care kullniyrm doğduğundan beri pahalı ama günde 3-4 kez değiştirsen gündüz yetiyor mesela qma diğer bezlerinin emiciligi kötü ya bazen sleepy kullniyrm onu 5 6 kez değiştirdiğini biliyorum
Sehaninannesi_ Yarenemir34 ben hepsiburada veya trendyol üzerinden alıyorum marketlerin genelinde vardır ama
BalYapanSinek Sleepynin normali bize de yaramadı değişince. Ama bionatural veya ecologic olanları çok iyi gerçekten.
EST Yarenemir34 arada çok fark yok canım molfix biraz daha pahalı ama gerçekten dokusu ve kullanımı çok daha rahat . Ben tam 1 yaşına kadar sleepy kullanmıştım ama bebeğimde sıkıntı bitmemişti en son cildiyeye götürdüm düşünün ve dediki kullandığın bez çişi emmiyor değiştir ve değiştirince rahatladım
Karadenizkizi53 Yarenemir34 bu sleppy den şikayetçi olanlar benim niyetim şikayetim yok ya 10 aydır kullanıyorum yeni ambalajda kullanıyorum üstelik bende mi sıkıntı var anlamadım yani herkese pişik yapar herkeste çiş dışarı kaçar ama bende niye bunlar yok ben mi anormalim
Yarenemir34 Karadenizkizi53 ciltten cilde değişiyor olabılır canım belkıde bızımkılerın cildi daha hassastır
Denizvepasa Yarenemir34 benim bebeğime prima alerji yaptı. Sleepy küçük geldi 3 aylik ama 4 numara kullanıyordum. Şimdi molfix aldım. Cross gibi marketlerden ucuza bulmus eşim molfixten memnunum. Gece taşma yapmasin diye de bir boy büyük kullanıyorum rahat oluyor
biryazmasali Yarenemir34 ben prima kullanıyorum fiyat olarak nasıl sleepye göre blmyrm ama ne pişik ne sızdırma olmuyor