Ervaa Kızlar bebeğim 8 aylık gece çok uyanıyor emip uykuya öyle dalıyor bu 2 saatte bir uyanıyor gece yatmadan önce güzelce doyursamda aç olmasada uyanıyor gece beslenmesini nasıl kesebilirim yada düşürebilirim yapan var mı işe başlıcam
Handecelik Ervaa aynı sorun bende de var Saat 8 gibi uyuyor 8.45 9.30 gibi uyanıyor Sonra 23.30 gibi 3.30 4.45 6.00 Ve 7 de uyanıyor. Ama gece hepsinde emmiyor. Aslında 2 kere besleniyor adam akıllı Gerisi alışkanlık bence Ben önce emzik veriyorum bazen su veriyorum bazen pışpış yapıyorum. Emmeden uyuyor ama yine de uyanması azalmadı
Palestinianbride Ervaa benim bebeğimde 7.5 aylık ama gecede on yüz bin milyon kez uyanıyor sadece beslenmeye uyansa 5 yaşına kadar uyanabilir sorun yok 😁 gece beslenmesi süperdir ya onu besledikten sonra mutfağa doğru uzayıp bende gece beslenmesi yapıyorum bu aralar hayatımdaki en büyük atraksiyon bu oldu😁
EzgiDuru Ervaa ben bununla ilgili bir yazi okudum. 8-9 ayda gece beslemesini birakmak gerekmis 11 gibi besleyip. Daha sonra kalktiginda acliktan degil aliskanliktanmis. Mesela gece kalkti ya emmek icin emzirmeyecekmissin. Emzikle veya sallayarak pis pis yaparak sakknlestirip uykuya devam etmesini saglayacakmissin
Merve1705 Ervaa benim oğlumda sağolsun 3 saatte bir kalkardı mamaya. Kendimce bir yöntem buldum💡 Mesela 11 de son kez mama verdim 2 de mamaya kalkması gerekiyor ve benim uyandırmam gerekiyor ben hiç ellemedim ilk gece böyle mamasız geçti anlamadı 2. Gece zangoç gibi kalkmış ağlıyordu hemen biberona mama yaptım çok az içirdim uykuya daldığı an ağzından çektim. Gece yine kalktı ve ben su teklif ettim ilk başta mama sandı tadının farklı olduğunu anlayınca çığlık çığlığa ağladı pış pış yaptım uyudu bu böyle 1. Hafta devam etti ve gece beslenmesine son verdik artık.6 aydan sonra kesmek gerekir demişti doktorumuz orta kulak iltihabına kadar gider bu iş deyince korkup bıraktık hemen. İnnır mısınız gece beslenmesini kestiğimizden beri uykusu çok güzel 🙆♀️
Ervaa Palestinianbride desenize sizide iştaha getiriyor bebeğiniz bırakacağına siz gece beslenmesine başlamışsınız😂
Hazal22 Ervaa aynı durumdayız 9aylık 50kez kalkıyo emmeye artık ben de yat kalk yat kalk hiç iyi değilim.gece beslenmesini bıraktırmaya karar verdim 7den sonra uzmanlarda öneriyor zaten.ama biraz denedim baya zor olucak belli🤦🏼♀️
Merve1705 Hazal22 bu yöntemi kesinlikle deneyin. Boşuna günahsız demiyorlar bebeklere hemen kandı evladım 1 hafta su içirip kandırdım sonradan unuttu bile 🤣
AysenurDefne Ervaa yaa benim bebeğimde 10.5 aylık gece 2 3 defa emmek için kalkıyor. Doktorumuz bize de artık kes dedi ama ben bi türlü kesemedim, emzikle kanmıyor memeyi almadan ağlaması kesilmiyor, biberonla da arası yok. Ben nasıl yapıcam ki 🤷♀️
Balyanakannesiii Ervaa Benim oğlum da 8 ay 13 günlük gece 3 kez fln uyanır bazen 5🤯😭 daha fazlaydı ama her kalktığında ağlayarak uyanır bende su veririm bikac yudum sonra emziğini veririm pışpışlarım fln sabaha karşı 4bucuk gibi mamasını veriyorum öyle öyle azaldı 5. 4. 3 .... umarım daha da azalır