Merhaba kızlar, benim cildimde kücük sivileceler oluyor ve makyaj yaptığımda pütür pütür duruyor.
Bende bu konularla ilginen arkadaşıma danıştım ve bana bu ürünleri tavsiye etti. Hepsini sipariş ettim kullanıp da memnun kalan kalmayan lütfen yorumunu belirtebilir mi?
1- The Ordinary peeling serum (kırmızı asit içerikli olanı)
2-La roche posay effaclar yüz temizleme jeli
3-La roche posay effaclar duo kremi
4-la roche posay güneş kremi 50+
5- Neutrogena peeling jel
6- Gül suyu tonik olarak
Bana bunları tavsiye etti yüzdeki tüm kusurları azalttığını vs dedi. Merakla ürünlerin gelmesini bekliyorum daha çok pozitiv yorumları vardı ürünlerin sizden kullananların da yorumunu merak ediyorum