Maral_sultan Merhaba bayanlar bebeğim 6 aylık oldu çok nadir bizimle göz teması kurup güler anca böyle onunla çok aşırı derece de oynarsak güler yoksa asla ve asla gülmez ve dikkatini hiçbir şey çekmiyor ne oyuncak ne başka şeyler
emy_yucek Maral_sultan kızım bir yıl gülmedi mizacı öyleydi şuan 19 aylık yeni yeni kahkaha atar oyuncak içinse malsef dikkat süreleri bir yaşında bile bir dk dert etmeyin oyuncaklarla oynamazlar ilgilerini çekmez daha çok tencere tava kaşık
Maral_sultan yookkdahaneler evet var ama şuan taşınmadan dolayı annemlerde kalıyorum YouTube yok televizyonda
Haffuse Maral_sultan ay takilma caniim… Benim yigenim de asla gulmezdi… aslaaaa aslaaa🤣😂 Guldurmeye calistigimizda sanki, “su saklabanlar ne yapiyo yeaaa” tipiyle bakardi… Simdi 2 yasinda ve tam bir buyumus de kuculmus… Ve hala cok nadir guler😅
Ugurluyolum Benim teyzemin oğluda 5 aylıkken zar zor gülmeye başladı çok fazla gülmeyen biri oda mizaçları böyle demekki
Ugurluyolum Maral_sultan o kadarını bilmiyorum ki canım Ama zor bi bebekmiş öyle anlatıyo yani 36 haftalıkken gebelik şekeri çıktığı için sezeryanla aldılar ciğer geliştirici iğne yapılmıştı bide Benim kardeşimin eşide ciğer geliştirici vurdurdu onunda kızı zor bi bebekti ciğer geliştirici iğnedemi sıkıntı var ne anlamadım