Ipegim ay reklamlara artık okeyde bazen tanışma sitesi mi uygulaması mı neyse artık onun reklamları çıkıyor. Ben şok 😬eşim görse sen napıyorsun diyecek bende onda görsem derim çünkü. Reklam olmak zorundaysa eğer en azından seçici olunsun. Ben hiç öyle programlara bakmadım ki bende onun reklamı çıkıyor. Hepsiburada,Trendyol falan alıştım artık.