Yagmur1c paspas ı denemedim daha ama hergün 2 katı da süpürtüyorum. Benimki yere ekmek ufalıyor,peceteleri minik minik parçalıyor onları cok gizel cekiyor. Hergün süpürmesind ragmen çöp haznesini cıkarımca sok oluyorum. 1-2 kez gece calıstırmak zorunda kaldım sessiz modu da gayet iyi. Haritalama olayı cok pratik ben sevdim s5 max ı beklentimi dazla fazla karsılıyor süpürge haliyle ☺️