Deletedmom_289 İyi günler kızlar molfix den hesaplı bezlerinin birine geçecem de bebem natural sleepy baby turco var aklımda sızdırma yapmayan önerdiğiniz bez markası nedir kızım doğduğundan beri molfix kullanıyorum biraz pahalı geliyor şimdi
cangamze Deletedmom_289 bizde oğlum doğdu doğalı hep molfix kullandık.ama dediginiz gibi son zamanlarda fiyatları aşırı arttı. 13 aylik oluncaya kadar molfix kullnadik hep ama sonra Fiyatı yüzünden bizde bim bezine geçiş yaptık. Çok şükür bi yan etki falan yapmadı. Fiyatda gayet iyi molfixden
Deletedmom_289 Brcyu kızım 10 aylık 9 kilo 4 numara kullanıyordum 5 e geçecem fiyat konusunda Bedeni olsaydı alırdım