AygulSina Bebekannesi ben kulanmadim ama acikcasi bana cok buyuk geliyor donmeye başladığında buyuk sıkıntı olabilir
Ozgegokhan Bebekannesi bende kullanıyorum canım gayette memnunum bebeğim sadece bu emziği tuttu philips avent ile benzer bı emzik diğerini de denedim ucu biraz daha kalın olduğu için onuda emmedi.
Tospagam Bebekannesi oğlum doğduğundan beri kullanıyor hiç sıkıntı yaşamadık başka emzik kabul etmiyor şimdi. uyurken de rahat buluyor alıyor ağzına
AycelenAsya Bebekannesi ben kullanmıyorum kızım 4 aylıkken aldım 8 Emzik sonrası bunu tuttu şuan 6 ayligiz hala kullanıyoruz ve çok seviyor oyun oynuyor ayicikla kaynar suyla ayicigi yıkayıp sterlize edebiliyorsunuz
Nurdann aldim ama kizim tutmadi agzinda çok büyük cok hevesle aldim ama gereksizmis acikcasi bosa para😏
EmelMina Biz de kullanamadık, büyük geldi. Hoş biz emzik de kullanamadık Emzik alsaydı, belki kullanabilirdi ama kullanan arkadaşım var.
AycelenAsya Bebekannesi ayrıca hiç büyük deil anne göğsü gibi ayrıca ve diş yapısını diğer emzikler bozarken bunun Bi zararı yokmuş