Arkadaşlar yenı üye oldum 41+4haftlaık oldum doktor Cuma’ya kadar beklıcez kendı sancın gelır bebegın durumu ıyı dıyor ama ben artık dayanamıyorum ıyıce ağırlaştım 4kılo yanaşmış kılosu az az sancılarım var ama devamı yok kanala gırmıs hersey normal bekle dıyor doktor sızde napmalıyım benım gıbı olan oldumu acaba aramızda sunı sancıdan da korkuyorum hastanede sancı çekmek ıstemıyorım ama bebegımın hayatını rıske atmak ıstemıyorım doktor da durumu ıyı dıyor varmı benım gıbı bekleyıp sunı sancı alan