Rabia_deren az ve sık yemek en büyük hata kilo vermeye çalışan insana. siz sürekli yemek yediğinizde insülin sürekli fırlamasi olacak. açlık hissi de insülin yükselince oluyor. açlık hissini bastırmak için sürekli yemek yemek istersiniz. en fazla günde 3 öğün yemeli insan. ben 86 kilodan 69 kiloya indim. önce kan tahlilinden başladım. neyim eksik, neyim fazla ona baktım. eksiklerimi doldurdum demir, d vitamini, çinko, iyot gibi maddeler. fazla olan kolesterol, b12 vitamini onları da menüleri düzenleyerek indirdim. yüksek kilo ile spor zararlıdır. maksimum yürüyüş tavsiye ederim. yoksa ayaktaki eklemleri mahvedersiniz. yemeğe başlarken salata yada yeşillikten başlıyorum, sonra protein türleri yumurta et yada balik vs, en son pilav tarzı gıdalar. zaten salata ve proteinle doyuyorsunuz. tokluk hissi gelince hemen masadan kalkıyorum. aşırı işlenmiş gıda hiç tüketmemeye çalışıyorum kek, cips, gazlı içecekler gibi falan. porsiyon ölçümlerini de avuç, yumruk, parmak boyutuna göre ölçüyorum.