8 ay 10 günlük oğlum mama meme gidiyoruz ek gıda da var ama pek oralı değil bu aralar göğsümde ağlıyor mama şişesini götürünce midesini bulandırıp öğürüyor ve ben çok üzülürüyorum ne yapacağımı şaşırdım 🥺yemesi güzel bir çocuktu yerdi severdi ama şimdi diş mi diyorum sünnet ettik 4 gün önce onunla alakası yoktur heralde çıkmazdayım ne olur su serpin gönlüme ne yapacağımı şaşırdım 😢