Nurummm Merhaba anneler. Geçen hafta nezle olmuştum acayip kırıklık vardı. Benimki bitti ama dikkat etmeme rağmen kızıma geçti. Dünden beri gözünde yaşarma ve burun akıntısı var. Ihlamur bal pekmez limon dünden beri hepsini veriyorum. Hava makinesiyle normal suyla buhar verdim burnu aktı baya. Gece rahat uyuyor aslında öyle nefes alamayacağı bir takınıklık yok. Ama sesinden genzinin tıkanıklığı anlaşılıyor. Hemen doktora götürmek istemiyorum aslında. Basit bir nezle gibi duruyor ama çok kırgın vücudu. Nefesi tıkanmadı çok şükür gün içinde enerji topladımı oynuyor yine. Bu belirtilerle doktora gidilmelimi sizce ateş veya nefesi zorlayan bir tıkanıklık olmadığı sürece. Yada evde doğal başka yöntemleriniz varmıdır iyi gelmesi için🙏
Ciham Nurummm instagramda hastalanmayan çocuk sayfasını takip edin orda baya işinize yarayacak tarifler var hastalık için
Lenavegeceninannesi Nurummm atesi ve tilanikligi ypksa istahi da normalse gerek yok beneginiz kac aylik veya yasinda ayliksa sabah aksam 1 cay kasigi aferin yada peditus pediatrik surup verebilirsiniz nezle icin eger yasindaysa durumuna gore gunde 2 veya 3 kez 1 olcek verebilirsin hem varsa agrisini alir enerjisi yerine gelir hemde nezlesini cabucak atlatur ve burnunu acik tutmaya ozen gosterin serum fizyolojik kullanin gunde 3 ila 4 kez sonraa burun damlasi kullanin
Nurummm MeteNaz Çok şükür ateş yok ondan kararsız kaldım birde nefesi açık burnu öyle tıkanık değil ama bronşite çevirirmi bu şekilde sizce. Cold mix buhar makinesi içinmi acaba
Mylifemylife Vikis al eczaneden. Evde bir tencereye su koy,kaynat. İçerisine 1 çay kaşığı silme vikis at. Kaynasın. Hem sana hem ona iyi gelir. Göğsünü açar. Ben kış günleri hep yaparım. Bronşları açılır. Bronşit çocuklara birebirdir bu. Geçmiş olsun.
Nurummm Mylifemylife Vicks için burda daha önce tehlikeli diye okumuştum o yüzden korkuyorum aslında ya çok teşekkür ederim🙏