Benimde öyle, dokuz aylık ama sıfır ek gıda, sadece anne sütü. Ağzını açmıyor. Bu hafta doktora gideceğiz bir çare aramak için. Daha önce gittigimizde hep aynı şeyler dendi, sürekli deneyin filan ama denesek de durum aynı. Neyseki kilo alımı iyi, 9,200 kgdı geçen ay.