Kızım 4 yaşını 3 ay geçti ve beşikte yanımızda yatıyor. Dün montesori yatak aldık artık beşiği küçük gelmeye başladı ve zaten kırıldı heryeri hiç rahat değil. Kendine ait bi odası zaten var oyuncaklarını koyduğuğumuz ama ben çok tedirginin ayırma konusunda. Aslında biraz konuştuk istiyor hevesleniyor kendi yatmaya. Ama yatağı eğer bizim odaya kurdurtursam bidaha kendi odasına geçemicek bozmamız uğraşmamız lazım. Sizce artık kendi odasına yatabilir mi ?