Merhaba kızlar bişe sorucam ben bir sene önce safra ameliyatı oldum kızım ozamn 4 aylıktı ve aşırı zor günler yaşadım 55 kilodan 40 kiloya düştüm neyse o kotu gunler gecti ameliyattan sonra şükür ama kilo alamıyorum bitürlü 1 sene geçti 44 oldum anca ama artık canım cok sıkılıyor bu duruma az bişe kilo almak istiyorum insanların nekadar zayıfsın lafları falan moralim bozuluyor iyi bir hastane buldum gidilemedi şimdi ben normal genel bi doktoramı gideyim yoksa diyetisyenimi bilgisi olan var mı