Kızlar benim saçlarım aşırı dökülüyor ve çok yıpranmış durumda dalgalı malum bebek olunca düzleştirmeye fırsat bulamıyorum birde hergün ısıya maruz bırakmak sıkıntı kalıcı fön yaptırmak istiyorum ama fiyatlar çok uçmuş birde keratin botoks varmış düzleştirme oranı az ama bakım sağlıyormuş hangisi daha saglıklı olur sizce yada önerebileceğiniz birşey var mı