Fatosahinibrahim27 Kızlar bu alerji maması koku ve tat olarak diğerlerinden güzelmiş kilo da aldiriyormu acaba kullananlar memnunmusnz
Seymagil Fatosahinibrahim27 evolvia rp 2 kullanıyoruz. 6aydan önce de 1 numara kullandık 4uncu ayından beri kullanıyoruz ondan öncesinde anne sütü ile ayda 50-80 gram alıyordu. Kullandıktan sonra 1 ayda 900 Gr aldı olması gerektiği kiloya yavaş yavaş geldi şuan 8ay21 günlük 9bucuk kilo. Tadına gelince de oğlum boş içiyor tadı filan da kötü ama alıştı garibim 🤷🏼♀️ başta karadut özü ile vermiştim öyle alıştırıp sonra onu bıraktım
papatyAa1310 Vala tat kısmı göreceli bence tadıda kokusuda kötü kızım önce bir direndi pekmezle verdik öyle zor içti ama kilo kısmına gelirsen bizde çoçuğu ne çok şişirdi nede zayıf bıraktı gelişimi gayet iyi