Merhaba anneler. Bir hafta önce ben rahatsızım ishal mide bulantısı geçti şimdi oğlumda var sanırım 15 aylık yemek yedikten sonra kusuyor midesi almıyor. Bide kakası ishal gibi. Şu şase olan reflör var biliyor musunuz suya karıştırılıp içiliyor. Ondan 15 aylık bebeğe de verilir mi acaba 1 2 çay kaşığı. Benim karnımı toparlamıştı. Bilgisi olan var mı