AslanannesiAyse neden çekiniyorsun ki. Ben her gün kızımı parka indiriyorum 15 aylık. Oyuncaklara carpacak veya ayağı çimenlere takılıp düşecek diye oturmuyorum hiç. Baya iki saat dolaşıyoruz ordan oraya. Oruç olmayan insanlar var sigara içen, birşeyler yiyen yani ben hiç onlardan rahatsız olmadım. Herkesin kendi bileceği iş yani sağlık sıkıntısı olabilir, ilaç kullaniyordur, regldir ya da keyfi tutmuyordu beni ilgilendirmez. Sizinde rahatsız hissetmenize gerek yok ☺️