İki günlükken enfeksiyon yüzünden iki gün yoğun bakımda yattık bu sırada sarılık için de ışın tedavisi görmüş sonra kontrollerde değerleri normale döndü çok şükür. Ama bebeğim hala devamlı uykuda beslemek için bazen uyandiramiyorum. Yeni doğanlar böyle olur diyorlar ama beslenemiyor diye çok endişe ediyorum. Sizin bebekleriniz ne durumda kaç saatte bir besliyorsunuz dertleşelim azıcık