Halime0638 Bende sezeryanla doğum yaptım. Bence sezeryan Mastitten daha kolay geçiyor😂😂 Cidden inanılmaz kötü, yaşamayan bizi anlayamaz sizde benim gibi ağır atlattınız resmen et gibiydi kırmızı et gibi yanık gibi çok kötüydü ayağa kalkarken elim göğsümde kalkiyordum 😂😂 acıyor diye o taraftan emzirmedim daha çok ilerledi Allah düşman başına vermesin dedikleri bu olsa gerek🥲