Arkadaşlar merhaba sezeryan doğum yaptım 60 gün kanamam devam etti ve bitti aradan 1hafta geçti tekrar kananamam başladı ben regl diye düşünüyorum tekrar 1ay sonra birdaha oldu normal regl gibi 4 5 gün kanamam oldu bitti . Bu ayda olurum diye bekledim ama olmadım günüm geçti normalde ayın 7sinde olmam gerekiyordu regl , kendim emziriyorum böyle bı durum yaşayan varmı ? Normalmi