Gerçekten uykusuzluktan kafayı yiyeceğim artık gün içerisinde uykusuzluktan başım dönüyor sürekli. Bebeğim gece saat başı kalkıyor doğru düzgün uyuyamıyorum mama içirip gazını çıkarıp uyutayım derken kendi uykum açılıyor ben tekrar uykuya dalana kadar da bebeğim muhakkak uyanmış oluyor. Gündüz uykusunda ise sürekli ayağımda uyuyor ayağımdan bıraktığım ann gözlerini açıyor ve ağlamaya başlıyor gündüz kesinlikle bırakın yatağında uyumayı ayağımdan bile indiremiyorum. Sallamama gerek yok sallamasamda ayağımda uyuyacak dalana kadar bekliyorum dalınca bırakıyorum ve aniden gözünü açıyor gerçekten artık uykusuzluktan sinir küpüne döndüm. Sinirden ağlayacağım resmen uyuyamıyorum hiçbir işimi yapamıyorum yemek bilr yemek istesem bebeğimin uyanmasını keyfinin yerinde olmasını bekliyorum çünkü diğer türlü sürekli kucağımda artık delirmeme ramak kaldı. Gündüz en azından ayağımdan bıraksam yarım saat gözümü kapatsam iyi gelecek inanıyorum. Ayağımdayken oturur vaziyette uyuyorum bu sefer boyun ve bel ağrısından deliriyorum. Allahım gerçekten çıldırmak üzereyim. Ben bebeğine bakayım da 1 saat uyu diyecek kimsem yok. Gündüz nasıl alıştırabilirim ayağımdan indirip kendi yatağında uyumaya fikri olan varsa yalvarırım bir fikir versin henüz 3 aylık uyku eğitimi için erken olduğu söylendi.