Emy Çok geçmiş olsun.
Bize doktorumuz travocort merhem verdi.
Doktor görsün bence muhakkak , çünkü pisiklerin evreleri oluyor , sizinki hangi aşamada?
Kabarcıklar çoğalıyor mu ?
Yara formunda ise muhakkak gösterin bize travocort çok iyi geldi.
Sudocrem oluşan pisigi geçirmiyor , hafifletiyor ama geçmiyor o koruma amaçlı.