saripapatya_ Kızlar bebeğim 13 aylık gözündeki konjonktivit geçmedi 10 gündür damla kullanmamıza rağmen yarın bi göz doktoruna götüreceğim adanada olup tecrübeli bildiğiniz bi doktor varsa yazın lütfen 🙏
mihrosum saripapatya_ Krdlnmasal daha önce kızımı sevgi goze gotrdum. Ama 2 hafta önce 2 yas kontrol İcin metro hastanesi Mehmet beye giturduum. Cok iyi bir Dr mutlaka tavsiye ederm
Krdlnmasal Ay bende bekliyim.Kızım 22 aylık rutin göz kontrolüne götürmek istiyorum ama doktor hakkında fikrim yok