Hanımlar bebeğim 4,5 aylık 4 gündür kabız ama çok rahatsız ediyor ne yaptıysam olmadı masajlar , duşlar, zeytinyağı içirdim hatta biraz su verdim ama yok yapamıyor. Eczaneden fitil reçetesiz alınıyor mu alınıyorsa sizce alıp yapmalı mıyım ?
Teşekkür ederim şimdiden