Havalar ısınınca dün üstünü incelttim alttan uzun kollu zibin giydiriyordum kısa giydirdim sanırım gece üşüttü bugun öksürüyor hafif hırıltı da var peditus surup vereceğim ama bu aylarda bebeğinin başına gelen var mı neler yaptınız önerebileceğiniz biseyler varsa cok sevinirim hazır yeni başlamışken cok ilerlemesin ciğere inmesin istiyorum