Hmyra06 6 gün sonra 4 aylık olacağız bebeğim sürekli oturur pozisyona gelmek istiyor geriye uzanmıyor kucağımda yavaştan destekli oturtabilirmiyim?
dolunaymomsss Hmyra06 3. Ayda kendj oturmaya başladı 4. Ay muayenemiz de doktorumuz oturmaya başlayalım dedi hocam bıraksam yürücez dedik ek gıdaya başladık 😂 destekli oturtmaya başlayabilirsiniz 🥰
ZehraMert 4 aydan önce pek önermiyorlar ama ben doktoruma danıştım çok oturur pozisyona gelmek istediğini bi iki saniye ellerinden destek verip oturtup yatırıyorum onun bi sakıncası olmadığını söyledi
MinelAskEla 4,5 gibi destek koyarak başlamiştm ben uzun değil tabi , ama benm oğlum çok seviniyordu o zamanlar yani rahatsız olmadı bazı bebekler oturunca ağlıyor o zaman daha zamanı değil derler sizde duruma göre bakarsınz artık