Esincan o çocuk olduğunda böyle düşündüğünüze pişman olaursunuz bence böyle düşünmeyin benim çocuğumda. 1,5 yaşında bende korkuyorum ya olursa diye ama Rabbim verdiyse vardır bi bildiği derim şükür ederim. Lütfen üzmeyin kendinizi Her zorluğun ardında bir kolaylık vardır. Hayır olsun diyelim