asiltonunmommysi Ajansa yazdırayım diyorum da bakıyorum bunu da çok yazan olmuş aradılar da geri dönüş yapmadım, kayıt ücreti falan yokmuş sordum sadece 9 aylıkken bi foto çekimi olacakmış ona ücret ödeniyormuş sanırım. Kayıt olan giden var mı?