Kizlar oğlum 20 aylık 2 yaşına girince mamayi tamamen biraktircam anne sütü almadigi icin doktoru 2 yasina kadar vermemi söyledi mamayi birakinca zayiflarmi yani sizin bebeler nasıl oldu mamadaan sonra kilo alımı verdimi daha mı cok yedi bebelac kullaniyorm normal bebelac gold değil