Trakya cennettir ya. 11 yıldır konyadayim cok özledim memleketimi tekirdag merkezi cok seveceksiniz. Bi arkadaş misafir ağırlamaya bilmezler demis ama trakya insanı gayet yardımsever, komşuluk ilişkileri iyi, rahat , relaks insanlardır. Birbirlerinin arkalarından konuşup yüzüne gelmezler 😌