1 aylık bebeğim var bizimde şişmişti. Banyoyla alakası yok anneden geçen hormonlardan dolayı şişiyor eskiler ovarmış annemde bana ovalım zeytinyağıyla dedi. Doktorum ovarsanız daha çok şişer dedi ellemeyin kendiliğinden geçer dedi. 1 yaşına kadar sürebilirmiş çok normal bir durummuş