Merhabalar kızlar bir buçuk aylık kızım var bir kaç gün önce doktor reflü dedi ilaç başladı ve mamasını değişti yanlız bu mamayı hazırlarken çok zorlanıyorm ne yaparsam yapayım içinde kalıntı topaklar oluyor. bununla ilgili çokta video izledim aynen denedim yok yine kalıyor. suyu 40 derece yaptm, 50 dediler öyle yaptım, döker dökmez dairesel hareketlerle salladım yine olmadı. kullanan becerebilen arkadaşlar yardım ederse çok sevinirim 🤲🏻