Rabia4747 Gazı var. Bu anlattıklarınız hep gazdan. Memeyi emmek istiyor çünkü aç, ama ememiyor çünkü gazı var. Bu yüzden de meme reddi yapıyor ama sonra doymadığından bi daha emmek istiyor. Bebeklerde gaz 2. Haftasında bi başlıyor 2,5 ya da 3 aylık olana dek devam ediyor. Süreci iyi yönetmeniz ve sakin kalmanız lazım. Doktorunuza sorarak gaz damlaları kullanabilirsiniz, ve karnına bol bol masaj yapın, bacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettirip gaz çıkartmasına yardımcı olun. Bağırsakları henüz tam gelişmediği için kendi kendine gaz çıkartmada sorun yaşıyorlar.