glcncbn Dün geceden beri 4 oldu ishal. Keyfi yerinde iştahı iyi . Evde yapabileceğim bir şey var mı ?
Seymamurat glcncbn Benımde bebegım 7 aylık ve 5 gundue boyke doktora götürdük tahlıl hersey yapıldı herseyı temizdi cok şükür doktorumuz diş döneminden dedi ama bilmiyorum daha.
glcncbn Seymamurat Yorum için sağolun. Şuan kızımında hiç dişi yok acaba bizimde öyle olabilir mi diye düşünüyorum.
Seymamurat glcncbn olabilir ama isterseniz yinede bir doktoruna sorun biz aslında ek gıdaya da geçtiğimiz için suan bagırsakları zorlanıyor işte