Seda0405 bebeğim dört buçuk kiloyu çok az geçti 3numara kullaniyorm ama sızdırma yaşamıyorum 4kullanmam lzm bacaklarını sıkıyo ama stok bitmesini bekliyorum siz aşırı küçük beden kullanıyosnz bebeğinize sorun bu bezin sızdırması sorun değil. Sleppyde anneler bu yanlışı çok yapıyor sırf bu yüzden bezleri tasiriyor. Birde bacaklarını sıkmıyormu iki numara bez şaşırdım açıkçası imkansız olmaz yani nasıl bağlıyorsunuz o bezi