Esim is yerinde üsüttü sonra bana gecti. Bende sadece burun akintisi ve bademcigim hafif sisti. Cok az belirti var bende. Dünden beri de kizim 6 bucuk aylik burun akintisi yasiyor. ilk kez hastalandi. Gece bile 2-3 kere serum fizyolojik yaptim rahat uyusun diye 😭
atesi huzursuzlugu yok cok sükür simdilik. Burun akintisi icin baska yapabilcegim bisey varmi kizlar? Bebek rezene cayi yaptim birazda pekmezle tatlandirdim sicak icsin diye ama sevmedi :(