Ruya88 şeker depoları yavaş yavaş gelişiyor bu sebeple uyanmayabilirler. Sarılık dönemini de atlattıgı için uyandırmanıza gerek yok. Sonrasında alışkanlık oluşuyor. Benim oglum 1 yaşında, yeni doğan gibi gece 2 saatte 1 kalkıp besleniyor. Mama içmeden geri kesinlikle uykuya dalamıyor. Açlığından değil alışkanlığından.