Kızlar doğum yapalı 2 buçuk ay oldu . Pantolonlarımı denedim bazısının önü zor kapanıyor moralim çok bozuldu. Bacaklarda sıkıntı yok öndeki göbeğin birazda olsa gitmesi lazım . Hamile kalmadan önce pantolonlarım tam otururdu üzerime . 4 kilo bi fazlam var ve benim bunu en kısa sürede vermem lazım . Yemekte çok yemiyorum gündüzleri yemiyorum akşam yemeği yiyorum sadece . Var mı bi tavsiyeniz ? Kısa sürede çabucak verebileceğim… 4 kilo ya sadece 😞 Bu arada sezaryen doğurdum