defnekokusu_ Arkadaşlar merhabalar bugün 32 gün oldu doğum yapalı ve ben regl oldum bu normal mi ben daha geç bekliyordum normal de internetten okuduklarıma göre en az 6 hafta sonra diyor
Biroglanannesi defnekokusu_ Ben tam 2 ay sonra oldum . Çok yoğun ve 1 hafta sürdü . Sizinde öyle mi ? Yarım saatte bir ped değişiyordum resmen
defnekokusu_ Eylusunannesiii ben de geç bekliyordum ama bildiğiniz regl kanaması bel kasık ağrım doğumdan önce nasıl oluyorsam aynı şeyler nüksetti
defnekokusu_ Busraata yani yine kırk çıktıktan sonra normal bence benim niye böyle oldu acaba ya sütü etkiliyormuş ona üzüldüm 🥺
Busraata defnekokusu_ belki benim tekrarlanan kanamam oldu 33.günümde çoğaldı 40imda kesildi sonra tekrar başladı 4ay bu şekilde hormon bozukluğundan 4-5güne bir kanama gördum 10gün 15gün sonra ilaç kullandim ..seninki normal canım bi sorun yok sütün tadi değişiyor evet bol su ve süt arttırıcı tüketin.