Sevgili anneler merhaba . Oğlum 24 Mart doğumlı bugün doldurdu 13 ayını. Bir yaş kontrolünde 13 kiloydu yaklaşık bir 25 gün sonra tekrar gittiğimizde aynı kilodaydı. Yani 100 gram dahi olsa almamış. Bu ay içerisinde yürümeye başladı. Hani yanlış anlaşılmasın kilosu için demiyorum ama gelişimi açısından alması gereken bir kilo miktarı olduğu içğn tedirgin oldum rica etsem sizler ne durumdasınız bilgi verebilirmisiniz?